Pastasallad.

Evelyn vaknade inte förns vid tio idag, skönt det. Då hann både jag och R gå upp och göra oss klara plus att jag hann sticka iväg och handla lite snabbt. Lagom till att R precis hade stängt ytterdörren och åkt mot gymmet vaknade lillan.
Nu sitter vi och väntar på att Cattis ska komma hit och äta lunch med oss. Jag har redan förberett maten, ska bara slänga i lite parmesanost precis innan vi äter. Cattis önskade maten igår och hon fick sin önskan beviljad. Jag har gjort pastasallad med fajitaskyckling, oliver, soltorkade tomater, ruccola och parmesanost. Smarrigt värre!


Hittade kortet på Kims face från när vi var på Grönan i sommras. Evelyn ser verkligen ut som en liten söt tant.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback