Ny design made by me.

Hejsan hoppsan!
Som ni märker så har jag ändrat om designen på min blogg, jag hade toktröttnat på den andra. Dessvärre har jag inte riktigt fått det som jag vill riktigt ännu utan jag är fortfarande på jakt efter en bakgrund, jag vill ha brunt och rosa och allra helst med lite blommor eller mönster. Men den jag har nu funkar ju alldeles fint den med, man får inte vara allt för kräsen. Jag måste också ändra de rullande bilderna till sepia för att allting ska passa ihop bättre men det orkar jag inte hålla på med nu. Jag tänker ta lördagskväll nu och slänga mig i soffan och mysa, eller det verkar som att jag får slänga mig på golvet istället med resterande delen av familjen.

Jag kanske tittar in senare igen, you never know. Med lite bilder från dagen och så skulle jag tro..

Vad tycker ni förresten om den nya designen? Är det något att hänga i julgranen eller borde jag hålla mig till den gamla?


    
Vilken bakgrund röstar ni på? Den med rosa krumelurer eller tegelstenar?



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Man kan aldrig få nog av rosa krummelurer!

Postat av: sanna

Tycker båda va fina!! men den 'rosa' ser ju väldigt mysig ut måste jag säga:) dendu har nu e mer tuff.. :) så? e du tuff eller mysig tuff eller mysig tuff eller mysig hahaa

2009-10-04 @ 12:24:02
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback