Middagsdags.

Hejsan hoppsan vilken dålig uppdatering det varit nu.
Igår var jag och Evelyn hemma hos mams och paps tills R slutade jobba vid 22. Idag har varit ledig och vi startade dagen vid tio. Då hade Evelyn sovit hela natten lång, puh vad skönt efter en mängd bök & stök nätter.
Vi låg kvar i sängen en stund och busade alla tre men sedan gick vi upp och fixade oss för att åka iväg och handla lite mat.

När vi kom hem hade vi tänkt att ta en promenad men ändrade oss eftersom det var riktigt ruskigt väder ute med iskalla vindar och till råga på allt hade det börjat regna också så det fick vara.
Jag har nu lagat mat som står och puttrar i väntan på att det ska bli klart. Idag ska vi äta gulaschsoppa med vitlöksbröd till. MUMS! Passar alldeles ypperligt till en ruskig dag som denna.

Om en timme ska jag tvätta, jag verkligen avskyr att tvätta. Jag får helt enkelt tänka på att jag har en hel kväll fylld med fantastiskt bra tvprogram att se fram emot. Tisdagar är nog nästan den bästa dagen på hela veckan!

Jag tittar in lite senare och visar lite bilder från dagarna som gått..

Tjingeling!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback