Helgen är över.

Helgen är slut. Till min stora besvikelse för det innebär att Rs ledighet är slut och han ska jobba imorgon igen. Suck. Denna vecka jobbar han sex dagar också och är bara ledig på torsdag och jobbar sent att dagar utom på lördag, jippi verklgen!
Idag hade vi en skön hemmadag innan vi åkte iväg till Rs föräldrar. Där möttes vi av Rs morbror och hans farbror plus familj, vi som trodde att det bara skulle vara vi. Surprise surprise! Vi åt god mat och pratade skit. 
Vi har alldeles nyligen kommit hem i stort sett.
Lillan var en liten tröttis när vi var där och det är inte konstigt alls. Idag har hon bara sovit en endaste liten gång och det var mellan ett och två så sedan dess har hon varit vaken. Men hon var inte alls ledsen men däremot hade hon nappen i munnen hela kvällen nästan, hon som nästan aldrig tar napp förutom när hon ska sova ibland? Skumt det där. Sista biten i bilen så slumrade hon till trots att R satt och skrek och sjöng typ. Hon sov fortfarande när jag tog ut henner ur bilen och medans jag tog av henne kläderna men när jag la ner henne i sängen så vaknade hon igen, lilla knäppisen. Hon är fortfarande vaken, det är något fel alltså. Hon har ju för sjutton bara en timme idag och har varit uppe i 8 timmar nu utan någon sömn typ. Herregud hon borde ju vara trött eftersom hon brukar sova mycket mer än så i vanliga fall. 

Imorgon kommer antagligen en kille hit på visning så att han kan bestämma sig om lägenheten. Då får jag allt se till att ha ordning och reda här hemma, lättare sagt än gjort med en liten skit som river ner allting. Haha.

Min kamera dog så fort vi kom ut i bilen idag så jag har inga kort att bjuda på idag. Det påminner mig om att jag måste sätta den på laddning på momangen så att jag kan ta lite bilder imorgon. Jag hade velat plåta trollungen idag för hon var så söt med sina rosa vantar, rosa mössa, pälsjackan och sina raggsockor och nappen i munnen men icke. Imorgon så!

Nu måste vi försöka söva den uberpigga bebisen vi har här hemma.

Godnatt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback