Fredag - bebisspan.

God morgon!
Jag har precis klivit upp ur sängen och jisses vad trött jag känner mig. Skulle lätt kunna gå och lägga mig och sussa en stund till men det går inte för sig.
Dags att dra igång dagens bestyr. Strax före två ska jag hämta Cattis på märsta station då hon ska följa med mig och besiktiga bilen och så fort vi är klara där så sticker vi hem till Sanna för att spana bebis. Jag och Sanna bestämde tidigare i veckan att vi skulle ses över en promenix och ni förstår nog inte riktigt hur mycket jag har längtat på att få se lilla plutten sen dess, dock skippar vi promenaden.

Nu måste jag nog rappa på lite då jag ska skjutsa R till stationen snart också!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Vad mysig blogg du har! Läs gärna min gravidblogg också! =) Var gärna med i min nya tävling och vinn ursnygg gravid/amningstopp från Boob! =) Kram!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback