Bilder.

Iochmed att det nu är meningen att jag ska ta tag i bloggen igen så är det kanske dags för en liten bildbomb från dagarna som gått?

    
Evelyn hos mormor & morfar.


    
Finaste tjejen åker extravagnen i Täby centrum.

    
Sover gott på sidan.

    
Igår åkte jag iväg och hämtade våran bil på Rs jobb och när jag kom tillbaka mötes jag av detta, Evelyn som lagar mat med mormor och morfar.

    
Evelyn satt hos sin mormor igårkväll och åt flingor ur en skål. Hon plockade dom alldeles själv ur skålen och stoppade i munnen. Då fick hon lite smygträning av pincettgreppet också och det gick hur bra som helst.


Mer än såhär blir det inte för denna gång. Bilderna med tillhörande texter får räcka då jag inte har mer än så att tillägga för stunden.

/ Sandr0o



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback