Livet är fantastiskt!


Världens finaste bilder fotade Cribbe igår på
Sanna och miraklet i magen som nu verkar känna sig redo att möta världens ljus. Vilken tur att dom tog korten igår måste man säga för imorgon hade det antagligen varit för sent.

Jag och Cattis sitter och pratar med varandra på msn efter mer än en timmes pratande i telefonen om allt spännande som händer. Senaste nytt från Sanna är att hon hade värkar som höll i sig i 1 minut och hon hade 3 värkar på 10 minuter ungefär. Hon hade pratat med BB igen och dom övertalade henne till att vara hemma ytterliggare lite till så nu skulle hon försöka sova lite och sa godnatt för stunden. Jag kommer ha världens problem med att sova ska jag be att få tala om. Jag kommer sitta som på nålar i hopp om att få uppdatering ifrån någonstans men om vi inte får det så är det ju fullt förståeligt det med men man kan ju inte låta bli att hoppas!

Tänk vad häftigt, nästa gång dom hör av sig så kanske två har blivit tre och en ny familj har bildats. Vilken grej! Man ser det verkligen ifrån ett helt annat perspektiv nu när man inte är med om det själv, på två röda (läs x antal timmar) förändras deras liv totalt.
Många flashbacks från den dagen jag själv var i samma situation som Sanna är i nu har dykit upp under kvällen. Sanna och Andrés har en sådan fantastisk upplevelse framför sig, helt otrolig!
Jag hade velat kunna spela upp varenda sekund av min egen förlossing om och om igen men riktigt så bra minne har jag tyvärr inte. Däremot så infinner sig varenda känsla som jag, den dagen då Evelyn kom till världen, kände.
Det är mäktigt!

Jag kan inte ens beskriva i ord hur stort ögonblick i ens liv det handlar om. Inga ord kommer någonsin räcka till för att förklara. Nu tänker jag hålla min tummar för Sanna, Andrés och deras lilla flicka och hemifrån mitt sovrum glädjas till just deras underbara ögonblick!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback