Bebis-update.

Strax före tolv igårkväll bestämde sig Sanna för att gå och försöka sova. Vid 05.12 imorse vaknar jag av att Sanna skickar sms och berättar att dom är påväg till sjukhuset och att hon troligtvis kommer dö påvägen in.
06.17 kommer nästa sms och då visar det sig att hon var öppen hela 8 centimeter när hon kom in och personalen hade sagt att hon varit sjkt duktig som stannat hemma sålänge. Hon informerade mig också om att lustgasen inte var så bra som hon trodde, haha.

NU väntar vi spänt på att få lite mer update för mer än så har ingen hört ifrån henne. Jag tror nog att det har kommit en liten bebis till världen, det vore konstigt annars för nu är det mer än fyra timmar sedan som hon var öppen 8 centimeter. JAG HÅLLER TUMMARNA, återigen!

Update.. Lilla bebis Vanessa har kommit ut i världen!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback