Tisdagen är över.

Nu är det en liten lucka i seriekvällen så jag passar på att uppdatera lite innan Brothers And Sisters börjar. Vi var ju som ni redan vet ute på en promenad för att hämta hem tapetrullen på Järnia. Fy vad kallt det är ute nu men faktiskt himla skönt att komma ut.

         
På promenix och en liten tjej somnade påvägen hem igen.

         
Busen lekte lite bland de fina höstlöven.

         
Korten utan blixt blev mycket finare.


Mammas sessa!

Under kvällen har vi lagat mat och ätit maten plus att vi lekt en del. Evelyn är verkligen inne i en period då hon inte vill vara så mycket själv och blir rädd så fort hon inte ser oss men det är tydligen vanligt i den här åldern. Men lite påfrestande kan det allt vara med en tös som vill vara hos mig eller att vi ska vara på samma nivå på golvet hela tiden. På så sätt får man ju verkligen ingenting gjort!

Evelyn somnade ganska tidigt idag för att vara henne, strax före halv tio närmare bestämt. Då hade jag verkligen kämpat med att hålla henne vaken sedan klockan 19 för att slippa en tidig morgon imorgon. Plutten hade inte sovit sedan 16.30 ungefär och endast sovit en timme under hela dagen.
Jag har spenderat kvällen framför tvn precis som alltid på tisdagar. Lyx var att få sitta och titta på sista hälften av DH i lugn och ro. Nu kom min karl hem med lite B&J glass åt mig utan förvarning. MUMS!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback