PUUUUH!

Hallå allihopa!

Idag har varit en dag direkt hämtad ifrån helvetet ungefär. Evelyn har varit grinig och allmänt gapig, inte alls sig själv med andra ord. Så idag har det varit en sitta&hänga-på-mamma-dag och om jag inte får det så skriker jag tills jag får komma upp i famnen. Det var en riktig kontrast mot gårdagen då hon var hur snäll och gullig som helst.
Jag känner att jag flera gånger under dagen har varit nära på att bli galen så jag kan nu med glädje säga att Evelyn ligger och sover i sin säng sedan en halvtimme tillbaka. Puh, jag kan andas ut och njuta framför DH och sedan Brothers And Sisters. Det kan behövas efter den här dagen och om en stund kommer R hem också.

Imorgon ska jag åka till Sollentuna Centrum med Cattis. Jag har inte varit där sen de började bygga om så det ska bli spännande att se hur det ser ut nu. R är ledig så han får vara hemma med Evelyn innan vi åker på middag hos Rs föräldrar.

         
Leka med morfar och bita i mammas klänning är roligt.

    
Jaga bollen.

    
Bustrollet tänder och släcker lampan.

Igår rotade jag lite i garderoben här hemma och hittade en mysdress som jag hade som liten så det fick bli Evelyns outfit igår.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback