Lära-gå-vagnen. [VIDEO]





Evelyn ute på promenad med lära-gå-vagnen. Sötnos!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Lillskruttan va söt hon e :D

Bra köp me pyjamasen den e ju så fin!

Men du.. tant cattis?! Behöver man få mer åldersnoja? :P

Du jag tänkte att om du blir klar tidigare imorgon så ere ba att komma.. bättre tidigt än sent ;) Och sen tänkte jag höra om du skulle vilja släppa av mig vid s-tuna station när du åker från mig? Allt för att tjäna ihop lite tid tillsamans och med pankakorna :D



Vi ses imorgon! Puss o gnatt

2009-11-03 @ 23:21:12
Postat av: Gammelfarfar

Hej Evelyn

Oj vad duktig du är som redan kan gå efter GÅ-vagnen

Hälsar från ett Örebro där det kommer ett par snöflingor just nu.

2009-11-04 @ 16:05:04

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback