Julkort.

God morgon, God Dag, God middag! 

Som vanligt passar jag på att kika in när Evelyn tar sin nap. Just nu sitter jag och kikar runt på julkort faktiskt. Jag vill hitta något som jag får utforma precis som jag vill så det gäller att vara ute i tid om jag ska finna det jag söker.

R stressade iväg till jobbet någongång vid halv ett. Både han och jag hade fått för oss att han började jobba klockan 14 idag men det visade sig att det var imorgon så han kom säkert 1 timme sent till jobbet idag. Mycket konstigt att vi både hade fått för oss samma sak och så fel vi hade. Men så kan det gå ibland!

När Evelyn vaknar ska hon få sig lite lunch så att hon är mätt i magen när vi ger oss ut på promenad. Jag hade tänkt att vi skulle promenera hela vägen bort till Arlanda stad men vi får allt se om vi kommer så långt för det är en bit dit.

Nu ska jag fortsätta min jak på det perfekta julkortet ;)

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha då känner jag mig inte ensam längre! Jag gjorde mitt första julkort igår :) Jättefint blev det. Jag älskar julen :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback