Imorgon får vi nycklarna! Wiho!

Idag har vi som sagt varit och handlat tapet/målnings tillbehör med Rs pappa. När vi hade lämnat av Rs pappa åkte ci och köpte lite thaimat som vi sedan åt hemma hos mina föräldrar. R och Evelyn åkte hem medans jag åkte och hämtade upp Cattis som skulle slinga håret med hjälp av min mamma.
Vi fikade saffransgifflar och apelsinglögg som Cattis tagit med sig. Vi tänkte våldgästa Sanna plus familj men dom var påväg bort när vi satt i bilen påväg dit. Typiskt men vi får ta det i veckan istället!
Så istället körde mamma hem Cattis och sedan mig.

Nu sitter vi här, Evelyn går runt runt vårat soffbord och R kikar såklart på El Clasico. När Evelyn somnar sen ska vi titta på den andra filmen vi hyrde, fast & furious. Imorgon ska vi infinna oss på Svensk fastigehetsförmedlings kontor klockan nio så det blir en tidig morgon för hela familjen, inte ens Evelyn är ju van att gå upp så tidigt.
När vi är klara där åker vi typ raka vägen till våran nya lägenhet! JISSES och om en vecka bor vi i Väsby igen, lyckliga vi!

Förresten så har Evelyn lärt sig att klättra ned från soffan helt själv. Egentligen har hon nog kunnat det ett tag men hon har inte börjat använda det ordentligt förns nu. Jag blir lika förvånad varje gång när hon helt plötsligt är nere på golvet och jag frågar R om han bar ner henne och får ett nej till svar. Duktiga stora lilla tjejen!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback