Fredagsmys.

En liten sväng ut på tapetjakt idag på dagen har vi hunnit med innan det var dags för oss att åka ner till banken och skriva på papper inför tillträdet till lägenheten på måndag.
När vi var klara där åkte jag och R och köpte de tapeter som jag hittade idag under min jakt. Nu är tapeter till kök, sovrum och vardagsrum klart. FINALLY! Det blir nog riktigt bra när allting är klart, hoppas jag.
Vi stannade och handlade lite smått på vägen innan vi åkte till mina föräldrar för att hämta hem Evelyn som varit med sin mormor och morfar under tiden. Skönt att det går bra att lämna henne nu om man jämför med hur kinkig hon var förut med människor.

Vi kom hem ganska sent så det vara bara att ställa sig och slava vid spisen, trollade fram chicken tikka masala.
Dammade, dammsög och diskade efter maten och var klar strax efter att idol börjat. Skönt att vakna upp till ett rent hem imorgon.

Nu väntar vi på att Idol ska dra igång igen och då ska vi ha fredagsmys med avokadomackor. MUMS!

    
Bilder från dagen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback