Idol?!

Som vanligt varje fredagskväll sitter vi bänkade framför Idol och precis som vanligt stör jag mig lite mer på en av deltagarna. Att se Rabih fullkomligt dissikera en annars vansinnigt bra låt får mig att bli fly förbannad. Vad gör han fortfaranade kvar i tävligen? Han är ingenting annat än helt oduglig! Låtan han framförde får mig att tänka på högstadiets glada dagar då den var en given favorit på den tiden men just i detta ögonblick framför tvn tappar jag hakan av avsky.





/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Jennie

hej

Postat av: Jennie

hej!

ber om ursäkt för ovanstående kommentar! gjorde fel :P

jag tycker det var synd att rabih åkte ut, eftersom jag tycker om honom. men mariette är klart bättre!



hur är allt med dej? ursöt dotter!

2009-11-10 @ 14:09:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback