Pyttebebisar.

Efter en helg med diverse inbokade aktiviteter som gjort att jag låtit bloggen vila är jag nu tillbaka igen.
Som ni redan vet var vi och besiktigade bilen och hälsade på en ny liten familj i fredags. Bilsaten gick igenom utan några anmärkningar, hallelulja! Efter det kikade vi på lilla Vanessa och fikade massa smarrigt, cheesecake och kakor i mängder kan jag lova. Gott var det!

    
Lilla Vanessa hos sin pappa.

    
Lilla tösen.

    
Evelyn med sin favorit Cattis.

    
Sanna & Cattis myser. Den nyblivna mamman.


Lilla knytet sussar skönt på en kudde.

Det är verkligen helt sjukt hur pyttepytte de små liven är när de tittar ut i stora världen. Jag fick en liten chock när jag såg henne för man glömmer verkligen otroligt fort. Jag kommer verkligen inte ihåg att min numera stora tjej varit så liten och tillomed mindre än vad Vanessa var. Det var ändå bara lite mer än 9 månader sedan jag höll en sån liten plutt i min famn.

Proppmätta av allt fika begav vi oss därifrån, jag droppade Cattis och Kim på stationen och styrde kosan hem mot mamma och pappa där jag och Evelyn skulle äta middag och hälsa på Evelyns gammelfarfar som varit uppe på besök över helgen.
När R slutade jobba åkte jag och min lillebror och hämtde honom medans lillan sov hos sin morfar. Meningen var från början att vi skulle åka hem och titta på Idol men vi blev kvar där, inte fy skam det heller.

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback