En alldeles perfekt torsdag.

Jag sitter i soffan och kikar på Kitchen Nightmares, lillan ligger och sover i mitt knä. Lilla tröttungen som enbart sovit 10 minuter sedan klockan tjugo över tre men hon somnade tillslut vid halv nio typ, det var nog välbehövligt.
Vi mötte Camillis vid bussen strax efter fyra. Då gick vi hit och lagade mat, tittade på Greys och snackade skit. Mycket trevligt, sist vi sågs var i november och innan dess när vi slutade gymnasiet. Camilla fick tillomed hålla i lillan, utan problem dessutom. Annars brukar hon ju mest skrika och gorma när hon är hos någon annan än mig och R. Men idag hos henne gick det bra medans jag lagade mat. Blev verkligen proppmätt efter maten men gott var det allt.

Vid åttatiden följde vi henne till bussen. Hemma igen kraschade jag i soffan och njuter nu av kvällen. R har precis kommit hem, som vi har längtat efter honom idag. Våran pappa!

Nu har jag dessvärre fått huvudvärk, inte okej. Tänkte kanske shaka ihop en smoothie om en stund, jag är så himla sugen på någonting och eftersom sötsaker och skit nu är helt uteslutna blir det smoothies för hela slanten.
Dock är jag förbannat trött så vi får se om jag orkar ens, annars blir det sängen.


Jag bjuder på ett kort från när lillan skulle vaccinera sig. Våran tjej med sina stora vackra ögon. Kärleken är oändlig!


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: c

Fina gos! vill inte va sjuk!! :( vill komma o gosa med er två ju. =(

Postat av: camilla

Det var verkligen helmysigt! Hon är så bedårande Sandra!!!! Vi får öva mer på sångerna till nästa gång! :P PUss på er!

2009-05-12 @ 12:28:10
URL: http://mysmilla.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback