Skitdag.

Jag och lillan sitter i soffan och lyssnar på bä bä vita lamm, på repeat. Våran lilla tjej har inte varit rolig att ha och göra med idag. Så fort hon har varit vaken, i stort sett, har hon skrikit som en stucken liten gris. Jag såg verkligen inte fram emot att klockan skulle bli så mycket så att R blev tvungen att åka iväg till jobbet. Jag längtar som en liten tok tills han kommer hem. Nu har iallafall lillan somnat, så förbannat skönt. Hur hemskt det än låter.

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir en bättre dag, eller redan kvällen kanske. En människa har faktiskt inte hur mycket tålamod som helst och mitt är nästintill slut. Så snälla ge oss lite bättre tider nu!

Nu ska jag njuta av Greys på tvn och hoppas på att lillan sover en stund så hon blir ordentligt utvilad.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback