Tacosmiddag.

Alldeles precis nyss har vi mumsat i oss dagens middag som bestod av tacos, yummie. Våran favorit tror jag nästan!
När vi kom tillbaka från promenaden började jag förbereda allting till middagen så det bara var att hugga in när lillan somnade sen efter sin mat. Har lagt disken i vatten och nu tänkte jag slappa framför datan en stund innan det är dags att ta tag i disken. Lillan vaknade igen lagom till min sista tugga på tallriken så R har precis gett henne mat igen, hon äter som ett matvrak ibland den där lilla damen. Jag förstår inte!

Jag startade dagen med en riktig kalasfrukost. Två mackor med keso feta&oliv, tomat, gurka och en salamiskiva. Jag rörde ihop lite äggröra och så ett glas apelsinjuice. Frukosten åt jag självklart på balkongen eftersom solen strålade. Lillan vaknade mitt i frukosten så den mysiga frukosten fick bli kort men vad gör det?


Frukost i solen.

När R kom hem från träningen var det dags för stenhård pressning på balkongen, haha. Ser ut som om det gett resultat iallafall, vi får la se hur det ser ut imorgon. Som sagt så stack vi ut på en promenix innan middagen i det fina vädret, oj vad varmt det blev och törstig till tusen var jag när vi landade hemma igen.

Magen är mätt till tusen efter maten men nu är det dags att ta tag i disk och lite annat småplock innan Rs skit Barcelonamatch börjar om en timme. Hur ofta får dom lov att spela match egentligen? På tok för ofta..

Imorgon ska vi hem till Rs föräldrar och äta mat med hans mamma verkar det som. Innan det blir det städning och så tänkte jag försöka rensa ur min garderob lite, wish me luck.

/ Sandr0o



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback