Skitdag.

Såhär ser det ut hemma hos oss denna dag. Lägg märke till att klockan slår midnatt om någon minut. Kul syssla denna tidpunkt på dygnet.



Men efter dagens skit (bokstavligen) så är det verkligen nödvändigt. Annars sätter jag inte min fot där inne. Som sagt var så slår klockan midnatt vilken minut som helst och jag har ännu inte haft möjligheten att duscha efter träningen imorse.
Lillpluttan har haft en riktig grinperiod under eftermiddagen, såklart en stund efter att R åkte till jobbet. Självklart var den tvungen att infalla just då och inte när vi båda var hemma och kunde hjälpas åt. Ett tag kände jag mig helt färdig och var på gränsen till att säga upp mig ifrån allting. Men tillslut somnade hon, visserligen bara för en 20 minuter men det är alltid något.
Eftersom lillan har varit på sitt allra charmigaste humör har jag inte haft möjlighet att städa i badrummet och jag tänkte då rakt inte sätta min fot där inne utan att det blivit rent så nu väntar jag på att R ska bli klar där inne så att vi äntligen efter denna långa dag av skit kan hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket. Härliga känsla!

Stackars R som har fått diska världens berg (nästan), storstäda toaletten och natta lillan sedan han kom hem vid tiotiden. Men jag kände mig allvarligt helt slut efter denna dagen, puuh. Tur att jag har honom!!!

När R kom innanför dörren idag blev jag överlycklig eftersom jag var SÅ hungrig. Min mage bjöds på macka och havregrynsgröt. Mums, faktiskt!

Nu verkar det vara nästintill färdigt i badrummet. Jippi, duschen nästa.

Sov gott mina vänner!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Ja du Sandra,man får vara med om mycke skit.Ta ett samtal med Husägaren och kräv dom på avdrag på hyran,städning i 4 timmar och sveda och verk,1000:-.

Det var ju inte första gången,försöka duger.

2009-05-13 @ 11:23:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback