Promenad? CHECK!

Lillan och jag vaknade kvart i tio imorse. Snacka om att få sova ut ordentligt eftersom det var R som var  uppe och gav henne mat runt sjutiden. När vi vaknade följde vi samma procedur som igår, dock med lite bråk vid matningen så att det hela tog lite längre tid men tillslut stack vi iväg på en rask promenad. Jag har hunnit äta frukost framför tvn, duschat och bäddat sängen sedan vi kom hem och nu sitter jag här och känner mig lite smått rastlös. Hjärtat ligger fortfarande och sover i vagnen, den lilla sjusovaren men hon vaknar nog snart och är hungrig.

Idag har vi ingenting inplanerat. Vi får se vad vi ska hitta på, blir nog inget direkt spännande skulle jag tro. Jag ska försöka hinna med och göra lillans fotavtryck sådär i gips som jag gjorde förut, vi får väl se hur det går.
Ikväll är det ju, precis som varje tisdag, bästa tvkvällen  i veckan. Cant wait!!


Nyss hemkomna från promenaden.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback