Projekt svart.

Ingen rast, ingen ro.
Dagens startade med en 45 minuters powerwalk med lillan i vagnen medans R var och tränade. När R kom hem så var det min tur att gå och träna, för första gången på mycket länge. Påvägen hem tog jag en sväng förbi Ica och fyllde på kylskåpet vårat lite.
Väl hemma igen var det bara att fixa iordning mig för att ge mig ut på dekorplastjakt, vilket inte visade sig vara så svårt. Köpte med mig två svarta rullar och lite matt guldsandaktigt hem till att börja med. Det första projektet blir det svarta och när jag är klar med det projektet sen så ska jag fortsätta med nästa som innefattar den guldsandaktiga som det ska skrivas på väggen med här hemma.

Vi har ätit middag bestoende av kött, potatisklyftor och grillade grönsaker, tsatsiki och vitlöksbröd. Mums!


Dagens middag.

Efter maten satte jag direkt igång med mitt projekt. Puh, vad mycket skärande och det är inte alls lätt att få skiten rakt så efter en stund gav jag halvt upp för det känns inge kul att sätta upp det halvdant. Mamma skulle höra om jag kunde få låna en skärmojäng, hoppas hoppas. Jag vill bara pyssla klart det här nu för jag tror det kommer bli jättefint.

Här får ni en liten sneakpeak av det jag gjort idag:


Jag tror det kommer bli skitsnyggt med svart kakel. Vad tror ni? Dock vill vi inte ha ojämna kanter för det ser nog inte lika läckert ut.

Om en timme är det Greys men nu blir det bara chill i soffan, något annat orkar vi inte.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback