Jag går under jorden.

Nu är jag inte lätt irriterad längre utan nu befinner jag mig i upplösningstillstånd.
Efter ytterligare ett samtal, då tillomed växeltanten sa herregud åt deras beteende, så har fortfarande ingen varit här ännu. Jag är så otroligt förbannad, vi kan inte duscha och inte heller använda toaletten. Jag blir galen snart. Vattnet har dessutom förflyttat sig närmare dörren och det känns inte riktigt helt okej.

Jag har alldeles precis nyss skrivit ett "hatmail" till SigtunaHem och talat om hur ilsken jag är över detta problemet. Allvarligt talat, det får inte gå till på det här viset. Jag vet inte vart jag ska ta vägen så arg är jag.

Var tredje minut tittar jag ut genom fönstret i hopp om att se en Sigtunabil komma farandes men icke. Åhhh!
Alldeles nyss var det en taxibil som svischade förbi och gjorde mig besviken. Kunde inte den bilen varit blå och haft Sigtunahem skrivet på? NEJDÅ! Taxijävel..

Update 14.51.
Fortfarande ingen hjälp. Nu har vi vatten upp till listen emellan badrum och hall så snart spricker det. KUL KUL KUL!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback