Godnatt.

Nu äntligen gick det att mobilblogga. Härligt att det inte funkar med det nya numret utan att jag får använda mig av det gamla? Bra skit blogg.se! Jaja, huvudsaken är att det nu fungerar.

Självklart lyckades jag skicka in kortet på lillan lite på sned kant men men vad gör man? Bättre lycka nästa gång!

Imorgon åker jag och lillan hem till mams och paps för att sedan åka vidare mot Kista gymnasium och fira min lillebrors student. Men innan dess måste jag glida förbi centrum för att köpa en sista minuten present (glömde totalt bort) och lite smink. Jag upptäckte idag att min foundation är slut och har vetat länge att min mascara egentligen är slut men jag har "pressat" ur det sista. Så imorgon blir det till att införskaffa nytt då jag inte har lust att se ut som en zombie imorgon på studentfirandet.

Lillan har precis somnat. Jisses vilken tid det tog idag för henne att varva ner och somna. Det var hur längesedan som helst som hon var vaken såhär länge, alldeles lycklig var hon iallafall. Skrattade och stog i.

Nu ska jag försöka krypa till kojs så att jag kommer upp i tid imorgon. Godnatt!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback