Bedtime.

Min mormor kom över och fikade med oss under dagen. Jag fick en bit kladdkaka som tydligen blivit över sen igår, så förbannat gott med kladdis. Mormor hade med sig två presenter till pluttis också, en vit/rosa randig body och en vit klänning.
Jag, mamma och lillan åkte iväg till Täby centrum efter fikat. Knallade omkring och tittade lite, hade med mig bärselen som jag hade lillan i. Har aldrig användt den på något annat ställe än här hemma och aldrig under någon längre period men det gick så bra så, hon sa inte mycket hon utan hon satt bara och tittade på allting med sina stora ögon (för övrigt ett blått och ett brunt).
Jag fick med mig några saker hem. Shoppade en svart/vit randig body och en röd klänning till lillan. Båda två fann jag på åhlens till nedsatt pris, 50 kr för båda två minsan. Inte illa pinkat.
Handlade även en svart klänning och prickiga strumpbyxor från Gina Tricot till mig själv, hade ett presentkort kvar sedan jul, sånt är bra!
Just det, jag kom äntligen ihåg att handla med mig färg hem också så att jag kan göra fot/handavtryck av lillan.

     
Busunge innan läggdags <3

Imorgon ska R skjutsa mig till pappas jobb på Järva innan han börjar jobba, ska hämta hem mammas bil eftersom min pappa ska åka till sälen med jobbet sitt. Då blir det alltså en heldag hemma hos mamma och pappa imorgon för på kvällen så ska jag följa med mamma på kärringfika (var inte jag som sa det först inte, jag tänkte tjejfika) hos en av hennes kompisar vid sjutiden. Så då måste jag stanna hos mamma och dom under dagen. Kanske tar en tripp till Väsby centrum när vi har hämtat bilen så blir inte dagen lika lång och tråkig. Det gäller att fördriva tiden på bästa tänkbara sätt.

Snart är det nog läggdags. Lillan sover redan. Förresten så har hon blivit hela 54 centimeter lång från att sista ha varit 51 centimeter, glömde tala om det när vi hade varit på BVC igår. Så ligger det till!

GodNatt Krambjörnar.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback