Temamiddag hos Kimmi. (Halva helgen hos Kimmi)

Ikväll har familjen varit på temamiddag hos Kimmi med lite annat kuligt folk. Temat för denna gången var Indien, det bjöds alltså på god indisk mat och vi tjejer fick kastmärken ditklistrade i pannan. Flashigt värre. Kvällen blev nästan ovanligt lyckad tycker jag, den trevligaste av  dem trevligaste temamiddagar enligt mig.

Lillan hade varit grinig innan vi skulle åka iväg på temakvällen så jag hade världens klump i magen till att "behöva" åka iväg men tillslut kom vi iväg och hoppades på det bästa, i värsta fall var det bara att åka hemåt igen. Men det gick ju till våran glädje alldeles utmärkt bra. Hon sov sig igenom hela middagen och Earth Hour timmen också :)

Det blev faktiskt relativt sent med tanke på att både jag och R hade åkt dit med inställningen att "vi stannar inte länge" men vi åkte därifrån vid tolvtiden. Har man trevligt så har man :)


Nu ligger vi alla tre i sängen, lillan har precis somnat bredvid mig och R snarkar. Jag hatar snarkningar. Så jag tror bestämt att det är dags för mig att lägga ner bloggen för dagen nu och väcka R så jag slipper höra hans sablans snarkningar, mohahaha evil ;D




Dagen avslutas bäst med en bild på min fina familj <3



Godnatt / Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback