Sunday.

Lugn och skön söndag hemma hos familjen Karlsson/Largo. R var och tränade imorse, då passade jag och lillan på att mysa i soffan. När R kom hem tog han lillan och satte sig och spelade PES så att jag kunde fortsätta pyssla. Nu har jag lyckats knäpa fram några fler kort, inget är det andra likt men snart kommer nog fantasin börja sina och korten börja påminna mer om varandra men heey det är det ju ingen som ser eftersom man bara får ett kort ju :)

Nu ska jag väcka lillan - byta blöja, byta kläder och mata sedan sticker vi hem till mams och paps en stund. Dom åker ju till Thailand i två veckor imorgon. 

Vi lyckades sätta igång Seven Pounds tillslut igår. I början fattade varken jag eller R någontign typ, filmen kändes bara otroligt skum men mot slutet så blev den bättre och bättre. Okej kanske inte var den bästa filmen jag sett men helt klart okej.
Som sagt - väcka lillan var det.

/ Sandr0o 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback