Onsdagen fortsätter med spänning...

Nu är vi hemma igen. Lillan ligger bredvid mig i soffan och tittar med sina stora ögon. LUGN.. Helt lugn är hon nu. Hoppas verkligen att det håller i sig. Jag bävar dock för nästa blöjbyte för då vet jag att det blir hysteri igen eftersom det gör så ont när man måste tvätta och så. Men på BVC så penslade dom iallafall på någonting lila som är uttorkande eftersom det var lite vätskande där hon är röd. Om det fortfarande är rött skulle vi ringa och få komma tillbaka och pensla på fredag igen men jag hoppas att det har blivit bättre tills dess så att vi inte behöver komma tillbaka.

För övrigt så är jag måttligt irriterad just nu. Jag kan inte förstå hur jävla svårt vissa saker kan vara? Och att alltid tjaffsa om allting. Det är fan ingen ide att försöka be om någonting ens. Allting är ju ändå så jävla jobbigt jämt! Åhhhhh..
Nej usch nu släpper vi det Sandra och koncentrerar oss på världens finaste lilla sprattlande fisk som ligger bredvid mig.


Efter 2 ½ timmes hysteriskt skrik har vi äntligen lugn här hemma och aldrig har det känts så skönt.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback