Myspys.

Dagen har vi spenderat på Kista centrum. Vi gick omkring och tittade tills lillan plötsligt hade bestämt sig för att hon inte ville ligga själv i vagnen utan att skrika så då fick jag gå omkring med henne ett tag. Efter en stund tog hon nappen och sedan somnade hon medans vi satt och åt så att jag kunde lägga ner henne i vagnen igen. Jag och R åt Tikka Masala idag,så himla smaskigt.


Just nu hemma hos oss. Jag sitter i soffan med Evelyn och surfar medans R spelar PES 09.

Nu tänkte jag ta mig i kragen och försöka laga mat. Jag tänkte prova på att laga inbakad kyckling fylld med champinjoner och färskost med vitlökssmak. Till det ska vi ha potatisklyftor. Det blir säkert gott eller jag hoppas åtminstonde på det. Vi tänkte även satsa på att slänga ihop en kladdkaka som vi kan avnjuta framför Melodifestivalen. Det blir en riktig myskväll med andra ord.

Matlagning it is..

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback