En fredagskväll hos Kimmi.

Som jag skrev sist så spenderade jag större delen av fredagskvällen hemma hos Kimmi med Cattis och lillan. Vi åt världens godaste mat, limelaxpasta. Jag föll verkligen för det ordentligt, det var så gott. Jag ska tillochmed laga det till middag imorgon när Rs föräldrar kommer på besök, mumsfillibaba.
Efterrätten var också jättegod, passionsfruktspannacotta med hallon och egengjorda maränger. Smaskens, det var en riktig kalasmiddag vi avnjöt igår ska ni veta.

  
     

Vi tittade på Lets Dance också, fast vi hann inte med att se hela för jag var tvungen att vara hemma till tiotiden då R slutade jobba. Vi skulle sova hos min mamma och pappa och dit hade han ju inga nycklar och det är väl ingen höjdare att stå ute och vänta mitt i snöstormen kan jag tänka. Hann iallafall kolla vem som åkte ut  när vi kom hem och för mitt eget bästa säger jag ingen kommentar om vinnaren så att inte Cattis blir arger på mig. Haha. Eftersom hon ska titta på reprisen imorgon (idag).
När vi hade tittat klart på utröstningen av Lets Dance så var det läggdags. Tur att min lillebror försökte tänka lite förnuftigt nu när han är ensam hemma och tyckte att värmen inte behövde vara på i de rummen som han inte är i som typ min mammas och pappas rum som vi sov i. Vilket resulterade i att vi höll på att frysa ihjäl under natten, brr säger jag bara. Trodde dock att jag satte på elementen imorse när jag vaknade men jag gjorde uppenbarligen något fel för när vi nu kom hit för ytterliggare en övernattning ikväll var det fortfarande lika förbannat kallt här inne på rummet.

  
Bedtime.


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback