YES SIR!

När klockan slog 20.25 hörde jag skrik ifrån sovrummet.
Jag tänkte att f*an i h*lvete nu går min plan direkt ner i stöpet. Snabbt gjorde jag iordning lite mat och smög in det mörka sovrummet. Lyfte upp lillan och satte oss i våran säng, fortfarande i alldeles mörker. Hon åt säkert 100 ml ersättning. Hon som inte var hungrig alls 25 minuter tidigare, hon är allt rolig den lilla tjejen.
Efter maten somnade hon om i sin säng och sover fortfarande. Det känns ju nästan som en liten seger till mig.

Nu återstår det bara att se när hon vaknar - inatt, imorgonbitti? Vem vet. Jag håller tummarna för att hon inte vill starta dagarna tidigare när hon går och lägger sig tidigare. Time will tell och jag talar såklart om resultatet imorgon.

Men just nu känns det iallafall som en miniseger för mig. Ni kan bara ana hur mycket jag har hunnit med medans hon har sovit. En hel del nödvändigt plus lite njutning framför tvn också.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hur gick natten? fick ni en hel natt med sömn?



Nu ska ja ut o plugga i solen, underbart att värmen e tillbaka! får man hänka på dig o lillan ner till stranden någon dag? vore mys!



juste, kolla in vilka filmer som går så fåru säga vilka som lockar. Puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback