Bilder ifrån dagen på badet.

         
Min plats i solen. Utsikten. Strandkanten.

Bilderna har jag tog idag på lillan vid badet blev så himla fina tycker jag. Väldigt mycket bättre än vad korten brukar bli med min kamera. Titta och njut av världens vackraste tjej.

              
Gladskit. Titta runt. Förvånad liten tjej.

    
Jag lipar åt min mamma. Gostjejen.

         
Mamma & dotter. Min käraste ägodel och jag. Kramas i solen.



Här kommer mina två absoluta favoritbilder från dagen.





Vet inte riktigt varför jag fastnade för just dessa två men så är det iallafall. Dags att framkalla lite nya bilder snart tror jag minsan.

/ Sandr0o

    

Kommentarer
Postat av: Cattis

Otroligt fina bilder på er :) Mysigt d ser ut!

2009-06-18 @ 18:16:13
Postat av: Farmor o farfar

Fantastiskt fina bilder,otroligt stor hon blivit.

Vi ses i morgon.

2009-06-18 @ 18:18:17

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback