Solig dag, god mat, lugn kväll och en morgondag att se fram emot. Kan det bli bättre?

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag bokstavligen springer och slänger mig i sängen. Jag fick alldeles nyss en förbannad huvudvärk, den ploppade upp ifrån ingenstans verkligen. Jaja ingen idé att hänga läpp för det inte. Jag ska ändå som sagt sova närsomhelst så då sticker den säkert iväg igen.

Maten som jag lagade idag fick massor med tummar upp ifrån R, ifrån mig med också.
Jag panerade kycklingfiléerna. Stekte lök, vitlök, körsbärstomater och basilika i olivolja. Kycklingfiléerna läggs i en ungsform och så toppar man med tomat"såsen/röran" för att till sist slänga på några skivor färsk mozarellaost och sen skjuta in den i ugnen tills kycklingen är klar och mozarellan smält. MUMS!

Hela långa dagen har jag försökt ta ett kort på lillans tand utan någon som helst lycka. DET GÅR INTE!
Det ser så himla sött ut när hon skrattar och ler för nu har den växt upp lite mer så den syns bättre.
SÖTA LILLA UNGE! Om hon bara visste vilken lycka hon ger mig.

Nu mina älskade vänner ska jag krypa ner bredvid R i sängen. Läggningen har förresten gått prima idag, nu återstår det att se om hon vaknar och skriker om en halvtimme ungefär som hon gjort de andra nätterna. Det håller då jag inte mina tummar för.

Wiiie imorgon när jag vaknar upp då är det ju biodagen. Jag ser så fram emot det!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Du verkar göra så grymt god mat hela tin, hur kmr du på allt?

Känns som att nästa tjejmiddag e given hos dig! :D Ses senare idag. Puss!

Postat av: nattis

mums vad gott de där lät

2009-06-26 @ 01:55:47
URL: http://navol.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback