Kaskadspyans dag.. IGEN!

Idag när jag vaknade drog jag ett djupt andetag och vet ni? Jag kände ingenting, det onda hade gått över. Tacka f*n för det! Ingen huvudvärk heller så långt ögat kan nå. YES!

Jag sitter hemma hos mams och paps. Lillan ligger och sover sött i sin bilbarnstol då hon somnade efter en liten sväng till centrum. Igårkväll kom jag på att de skulle stänga av elen i fyra timmar hemma så jag bestämde mig för att åka hit. Hur roligt kan man ha hemma i fyra timmar utan el? Inte så värst roligt tror jag.

             
Lillan sover hos mormor. Busar med sin mormor. Somnade hos sin mamma efter världens spya.

Idag har lillan gjort världens kaskadspya rakt i mammas och pappas soffa plus hela mig och henne själv. Det sprutade ur både näsa och mun som en satans fontän. Jag undrar var det beror på att det helt plötsligt kommer sånna stora spyor? Igår slapp vi en sådan jättespya men i fyra dagar innan så har det kommit en sådan varje kväll. Jag undrar så hur detta kommer sig. Jag tror jag får lov att fråga på BVC nästa gång vi ska dit. Om det finns något som det kan bero på.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Hej mitt godis. Vilken dag åker du till örebro? Ikväll ska ja till min syster men vore kul om vi kunde hinna ses innan du åker?

Stor puss o kram

2009-06-17 @ 10:55:10

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback