Hemmamys.

    
Mys i soffan.

Imorse fick Evelyn det sista som var kvar i burken av yoghurten med päron & banan. Hon mumsade i sig det utan problem men det var inte mycket alls. Nu på kvällen har hon fått smaka potatis & broccolipuré vilket nog inte var någon höjdare verkade det som. Men vi ska inte räkna bort den helt tills vi testat den igen såklart. Till efterrätt fick hon blåbär men inte heller det gick överdrivet bra. Vi får se imorgon om det bara var en dålig matstund eller om det faktiskt inte var någe gott i lilla tjejens ögon.

Jag har idag (precis som de senaste dagarna) försökt fånga den charmiga lilla tanden på bild men utan lycka. Bilden nedan var menad för tanden men hon stängde såklart munnen i precis rätt tillfälle. Men istället ser man ju hur bra som helst att ögonen är olika. Någonting visade kortet iallafall. Grattis!


Lite creepy bild men här ser man verkligen att hon har två olika färg på ögonen. Inte sant?

Nu tror jag att det är läggdags snart. Imorgon blir det nog badet i skaplig tid så vi hinner vara där en stund innan R börjar jobba vid fyra.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar




Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback