Badrummet är rent.



En nyvaken lycklig tjej i min lillebrors gamla sovpåse. Förstår ni hur vild den här lilla tjejen måste vara när hon sover? Jag la henne med huvudet på huvudkudden när hon somnade och inte som på bilden med fötterna på huvudkudden.



Jag har precis kraschlandat i soffan efter mycket slit.
R har dammsugit och städat toaletten och då fick jag ett ryck och satte igång att rensa ur våra två korgar i badrummet plus badrumsskåpet. Nu känns det fantastiskt skönt att ha det gjort. Jag slängde två hela påsar med skit, helt otroligt vad mycket skit man samlar på sig. Jag har tillomed rensat ur min sminkväska och tvättat sminkborstar. Duktiga jag!

R hämta upp mig och lillan hos mamma när han slutade jobba vid två. Jag sprang in en sväng på centrum för att shoppa på mig lite saker som jag behövde medans R och Evelyn väntade i bilen. Sista stoppet påvägen hem blev församlingshemmet där vi ska hålla till efter dopet på lördag. Jag var ju tvungen att åka dit och titta hur det såg ut och se vad det fanns för saker. Så nu vet jag vad som behövs köpas och hur det ser ut.



Nu till något helt annat.. Jag blir så förbannat irriterad på att folk aldrig kan ställa upp någongång på det där skitstället. När R fick ett sms på sin mobil idag som gjorde att han nu verkligen måste jobba till 22 på fredag sjönk mitt humör rejält. Usch vad irriterad jag blir. Kör upp din j*vla fredagskväll någonstans va!!
Nu blir det till att baka fyra tårtor när R kommer hem vid halv elva på kvällen, grattis till mig. Åhh det kan ju verkligen inte bli bättre, när ska jag sova tro?
Nej nu måste jag släppa det här. USCH!


 

/Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

det är bara att säga till så kan jag komma och hjälpa dig baka tårtorna om du vill =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback