Vem vill inte ha en fotobok?


Jag har snappat upp ett erbjudande från fujidirekt som jag helt klart inte vill gå miste om. Det enda man behöver göra är att skriva om fotoboken (minst 100 ord) och publicera på sin blogg eller hemsida. Fotoboken är värd 344 :-.

Snabbt och enkelt kan du med hjälp av ett program, som du laddar ner till din dator, skapa en alldeles egen och personlig fotobok. I programmet kan du beskära bilderna som du vill ha i din fotobok och även lägga på olika effekter.
När du känner att du är nöjd över hur du utformat din bok laddar du upp den och skickar den till fujidirekt och efter två veckor dimper den ner i din brevlåda tillsammans med en faktura.
Denna fiffiga fotobok är perfekt även som gåva. Tänk att få ge bort ett personligt fotoalbum till någon man tycker om!

Nu ska jag ta mig själv i kragen och ordna en finfin fotobok som jag länge tänkt göra iordning med bilder från Evelyns födelse tills idag.

Om du också vill ha en gratis fotobok föreslår jag att du klicka här.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback