Fullt ös.

Efter morgonmyset här hemma åkte jag iväg för att köpa marshmallows efter Rs misslyckande igår. När jag kom hem bakade jag muffinsen med hallon & marshmallows. Jisses vad goda dom blev. En klar favorit från och med nu, det tycker jag ni där ute ska prova på. Smaskens!


Dagens liten med linne från HM och rosa/vit randiga shorts från Thailand.


Innan vi åkte till Rs föräldrar på middag så ville R gärna klippa sig så vi styrde mot Stinsen så att han skulle sluta tjata om sitt himla hår. Nu slipper jag höra om hans hår i åtminstonde en vecka för sen kommer väl tjatet igen "Jag måste klippa mig". Hahah, han är otrolig med sitt hår alltså.


Jag och lillan tittade i butiker när R klippte sig. Evelyn provade skor och coola brillor.


Stå och titta med pappa på Stinsen.

När vi kom till Rs föräldrar bjöds det på god mat, bestående av biff stroganoff på våran begäran. Jag och R älskar det.
Efter maten fikade vi med mina muffins som jag tagit med mig. Jag tror att dom gick hem där med faktiskt.
Evelyn var sååååååå snäll när vi var där faktiskt. Hon gnällde ingenting alls förutom när vi skulle byta blöja och sen var det slut på gnäll igen. Vi bad Rs mamma och pappa att ignorera henne till en början och inte komma för nära så att hon hinner vänja sig vid att det är andra i närheten och det funkade ju faktiskt bra. Hon satt med vid bordet en stund när vi åt och tittade. Sen blev lilla damen trött, så lite mat och sedan bums så slocknade hon. Hon sov resten av tiden vi var där. Jag har ingen aning om hur länge egentligen men det måste ha varit långt mer än en timme. Det är förbannat ovanligt att hon sover så länge. Det var iallafall himla skönt att bara sitta på balkongen, slappa och prata medans lilltjejen låg inne i rummet och sussade gott. Det är LYX!

    
Vi hälsade på Pluto inne i Bellas rum hemma hos Rs föräldrar.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

haha pluto ser ut som en jätte bredvid Evelyn.

Postat av: Farmor o farfar

Har nu gått igenom Bloggarna vi missat,som vanligt mycket läsvärt och fina bilder.Och Evelyn växer och utvecklas så fint,tom fått en tand.

Hälsar Ekersgatan i regnet,men solen kommer åter.

2009-07-09 @ 10:07:57
Postat av: Sanni panni =)

Gud Alltså va Söt hon är! haha ni med :P dom där fängelse kläderna va ju otroligt gulliga på också!! kollat in dom i butik =) kul när inte allt allt e rosa liksom, nästan=) haha.. juste! på barnens hus i ínfra city säljer dom ut massa sittvagnar!! dit med dej och skåda!! =D fanns en super söt rosa!! runt 2000 pengar =)

2009-07-10 @ 10:02:32
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback