Lurendrejare.

         
Dagens lillan iklädd leggings med spets ifrån Lindex och en tröja i för stor storlek från Mexx.

Jag bestämde mig för att åka till mams och paps idag när R åkte och jobbade. Så efter matlagning och tvätt stack vi iväg.
Det vara bara till att lasta över alla sakerna i mammas bil för mamma skulle till Bauhaus i Barkaby och titta så vi följde med.
Vi stannade till på Babyproffsen också när vi ändå var där borta i krokarna. Tänkte höra lite om hur man byter till sittvagn och så för vi har nämligen börjat fundera lite på om vi ska byta nu snart. Vi får fundera lite mer på det för jag undrar om lillan skulle trivas, hmm svårt det där.

Väl inne på Babyproffsen så fick lillan provåka en vagn och en annan  festlig sak.

         

Älsklingsungen verkade tycka att det var helkul i butiken med gåstolen. Hon såg himla nöjd ut när hon fick prova. Hon bankade och slog för fullt på alla leksaker. Så den fick helt enkelt följa med hem, dock i en annan färg.

Såhär såg det ut när vi kom hem och skulle provköra.



Inte alls roligt med andra ord. Är det inte så himla typiskt? Vi får hoppas att lillan fattar tycke för den snart. Vi får prova hela dagen imorgon vet jag.

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hjärtat !

Sjukt vilken fin "förstor" tröja lilla skrutten har på sig :D



Hoppas allt är toppen med er, plinga snarast kanske ? Puss puss

Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Vad roligt med gåstol! Akta fötterna och benen sen när hon får fart på den. Aj vad ont det kan göra!



Funderar ni på att köpa Emmaljunga Scooter eller provkörde ni bara? Jga kan säga att det är lätt den bästa vagn jag haft! Snygg, lätt, smidig, passar för allt! Vi köpte en till Noel redan när han var 6 månader och började använda den när han var ca 8 månader. Vi har kvar den än!



Hoppas allt är bra med er!

2009-07-07 @ 11:43:04
URL: http://mickaann.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback