Turkisk yoghurt är gott.

Igår satt jag ungefär hela kvällen och fixade med fotoboken. Valde bilder och la in dem på passade ställen. Imorse när jag vaknade så fortsatte arbetet med boken, då jag skrev lite tillhörande texter och sånt.
Jag tror att resultatet kommer bli sjukt bra, jag får väl hålla tummarna för det. Jag längtar tills den dimper ner i min brevlåda.
Dock gjorde jag en bok på 56 sidor (erbjudandet som jag skrev om gällde 24 sidor). Jag fick då betalade 360 :- istället för över 700 :- så det tycker jag var en ganska bra deal ändå.
Jag skulle ju göra en bok om Evelyn från hennes födsel tills idag och att klämma in det på 24 sidor är omöjligt, jag tyckte det var svårt att få plats på 56 sidor så ni kan ju tänka er.
Hoppas det inte dröjer hela två veckor innan den kommer hem, jag längtar!

    
Bild från premiärturen med vagnen igår. Även denna bild från igår när Evelyn smaskar majskrokar.

Idag var vi en sväng på barnens hus och köpte solskydd till vagnen (som förvövrigt visade sig vara helt värdelöst och bara ramlar loss hela tiden). Vi stannade till hemma hos mams och paps och där blev vi bjudna på mat. Skönt att komma hem nu och slippa laga mat minsan. Evelyn har precis fått lite mellanmål/kvällsmål eftersom vi varit borta när hon egentligen skulle fått det. Hon fick paradisdessert (fruktpuré) blandat med turkisk yoghurt. Hon har fått fruktpuré blandat med turkiska yoghurten i flera dagar nu och hon älskar det. Hon gapar efter mer hela tiden och bara trycker in. Det är så roligt att se. Så i nuläget får hon mat två gånger per dag, först till lunch och sedan yoghurten som mellanmål några timmar efter lunchen. Jag har försökt få henne att äta gröt också (som hon älskade förut) men det gick inte alls ner. Annars vore det ju bra att starta & avsluta dagen med gröt men inte det inte. Det kanske kommer.

Annars har dagen inte bjudit på så värst mycket. Imorgon jobbar R 13-20 så vi får väl se vad jag och Evelyn ska sysselsätta oss med då. En tur med vagnen blir det iallafall så pluttungen får vänja sig vid den.

Det är bara två dagar kvar tills R går på fyra veckors efterlängtad semester!!!!!!!!!!! Hallelulja!



Evelyn busade runt i soffan imorse.


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback