Sparty.

Jag har glömt tala om att jag var på Sparty (Spa party) hemma hos Sanna i söndags, alltså dagen innan vi åkte till Örebro. När jag kom dit (lite sent eftersom vi haft besök av Rs syster och pappa) så stod tjejerna och "gympade" framför en dvd som visade vad man skulle göra. Jag hoppade just den delen eftersom jag nyss varit sjuk. Hela kvällen ägnades iallafall åt till ansiktsmask, hårmask, handskrubb och nagelmålning. Det bjöds på varma mackor, vatten med färsk mynta ochgurk och morotsstavar med dipp (det slank in lite chips också).
Efter allt Spa:ande slängde vi oss i soffan och tittade på Sex And The City filmen. Det var en riktig myskväll och det borde vi garanterat göra oftare, roligt iniativ av Sanna minsan.

    
Två bilder från kvällen. De andra flickorna önskade prompt att ej få visas på bild i bloggen under denna kväll men Sanna verkade inte ha något emot det så vi får väl hoppas att jag har rätt. Annars får jag väl en arger blivande mamma vän efter mig :)

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: sanna

haha va skönt o ha dej tillbaks på plats! oh gud va snygg man kan se ut :P haha man måste ju bjuda lite på sig själv:) nästa gång e du frisk och då jäklar blir det till att böja sig i vinklar du inte visste fanns:P så tänk två gånger innan du säger att du känner dej riktigt bra haha puss på dej din mammutt


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback