Myskväll.

R har varit på bio ikväll med sin syster och sett någon skitfilm så jag och lillan har haft myskväll i soffan.
Vi har suttit/sitter bänkade framför Anna Nicole Smith. Jag är hysteriskt trött och skulle mer än gärna slänga mig i sängen redan nu. Men våran lilla tös har inte somnat ännu, hon håller iofs på att sjunga nattvisor för sig själv nu så hon somnar nog närsomhelst.

Imorgon ska vi åka till Täby centrum för att kika på nya kläder till Evelyn eftersom vi upptäckt att vi helt plötsligt, från att ha massor med kläder, till att inte har några alls knappt. Så imorgon blir det babyshopping. R ska kolla på kläder också. Jag ska inte titta på någonting alls då det ekar nästintill tomt på pengakontot.. Inte förns vid löning iallafall!

Vi har för en kort stund sedan klarat av en jättemegaspya. Nu var det faktiskt ganska längesedan sist. Det bara spruta åt alla håll och kanter, det är helt sinnessjukt hur det kan komma ut så mycket ur den lilla kroppen. Jag undrar hur i h*lvete det kan bli så ens? Nog om det!

Nu börjar filmen igen..

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback