Kameraskit.

Nu är jag hemma igen, precis kommit innanför dörren.
Vi var som sagt hemma hos Ella och hade avskedsmiddag, trevligt värre. När folk började dra sig därifrån så begav vi oss också. Men kvällen slutade inte där utan jag och Sanna åkte vidare till Donken efter ett litet stopp hos Sanna med toalettbesök och så. Vi satt där ett tag och smaskade innan det tillslut blev dags för att avsluta kvällen. Det blev en bra kväll!

Snart är det nog dags att krypa till kojs tror jag.

För övrigt så kommer min blogg bli världens tråkigaste ett tag framöver för min kamera har pajat idag. Jag kan inte ta några kort och jag är helt deprimerad över det. Jag som alltid tar kort på lillan typ hela tiden. Hur ska det här gå? Jag måste undersöka om det går att laga för det är obejtivet som har fastnat och vad det isåfall skulle kosta eller om jag helt enkelt måste investera i en ny kamera (som jag egentligen inte har råd med) men jag vägrar vara utan kamera så är det bara. Punkt slut.

Jag återkommer imorgon, utan bilder.. SNYFT!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snuttan då, ingen kamera :( Är det samma kamera som i grekland? den hade ju också problem =)

Är det egentligen fel på kameran eller är det kamera-mannen som inte kan hantera dem :D ?



när ska vi ses kringlan ?

miss you alot !!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback