Fredag it is.

Jag och lillan är hos mams och paps. Vi har varit på Stinsen med mamma en sväng. Imorse när jag vaknade blev jag grymt besviken över vad jag såg, vilket väder. Så istället för att gå till badet i regnet gjorde vi iordning oss för att åka hit. Självklart så blev det ju finfint väder tillslut så nu är jag ännu mer deprimerad över att vi har missat en soldag.

Å andra sidan så kom jag hem med min fina jeansjacka och en klänning ifrån Stinsen så det är väl inte fy skam det heller. Lillan fick ett linne och ett par shorts. Jag tänkte visa er när jag kommer hem.

Det sägs ju att det ska vara dåligt väder imorgon men jag kan inte låta bli att hoppas på fint väder. R är ledig hela helgen så det vore mysigt om vi kunde gå till badet ett tag iallafall. Vi håller tummarna igen!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

O så kom regnvädret hit :S

Vi satte oss i bilen i badkläder o så började regnet ösa.. suck!!



Blir filmkväll istället, vi åkte nämligen o köpte en fet godispåse..lets hetsäta!



Sakn sakn. Kram!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback