Familjen på beachen.

Igår började R jobba klockan 16 så då passade vi på att gå till badet innan. Vi hann väl vara där i lite mer än två timmar tillsammans så det var skönt. Det gäller att ta vara på dagarna som sagt.

          
Lillan tyckte det var skönt att "bada" lite. Det ser bestämt ut som att en viss pappa har bränt sina ben en aning. Evelyn tycker om att spana på vattnet.

Vi släppte av R på jobbet vid fyra och åkte hem till mams och paps. Vi gick en sväng förbi min mormor som bor rakt över gatan. Lillan fick en docka och en liten boll av henne som hon kan leka med. Min mamma och min lillebror åkte till min morbror för att äta middag och fixa någonting. Jag stannade hemma och väntade på att pappa skulle komma hem så jag hann mata lillan ordentligt innan vi också åkte dit. Det bjöds på mat, min lillebror badade i poolen, lillan plaskade i poolen med sina fossingar och så gungade hon lite i hängmattan.

Vi hämtade R på jobbet vid 22 och åkte hem för att krascha i sängen.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback