Dagens liten.

    

Våran lilla plutt precis innan hon somnade. Jag grävde fram en liten dress som jag har haft när jag var liten. Den var ganska söt faktiskt. Söt men dum för knäppningen sitter där bak och då blir det hela mycket krångligare. Hur tänkte dom där kan man undra?

    

Buspappa har varit i farten och fixat en tuppkamm på lilla hjärtat. Den sitter där den sitter för han tog pyttelite wax på fingret och fixade, Knäpp-Pappa! Vi får allt ta och duscha under dagen sen.


Nu har jag märkt att lillan är rädd för ljuden som låter i gåstolen när hon trycker på något. Det går ganska bra tills hon slår till något som börjar låta. Så antingen får vi ta ur batterierna så att ingenting annat än tutan låter (för den går bra) men man kan ju också ta bort hela "lekbordet" och lägga hennes andra leksaker där också för att få lite variation också kanske.  Jag ska testa igen när lilltjejen vaknar.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

den dressen har du aldrig haft

2009-07-08 @ 05:26:19

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback