Camerahunting.

Vi har varit på kamerajakt. Nu återstår bara för mig/oss att bestämma oss för om det ska införskaffas en digitalkamera eller en systemkamera. Planen var egentligen att ha kvar min gamla kamera (den nu trasiga) och införskaffa en systemkamera vid ett senare tillfälle. Men nu när min gamla kamera är trasig så blir det lite svårt att bestämma hur jag ska göra? Jag vill ju egentligen ha en systemkamera. Men det är ju lite skillnad i pris om vi säger så.

Antingen köper jag en systemkamera nu och en billigare digitalkamera senare för att ha som slit och släng ungefär. Eller så blir det precis tvärtom, slit & släng kameran nu och systemkameran sen. Svårt val må jag säga!

Får ta mig en funderare på det här tror jag eftersom det handlar om mycket pengar..

Vi sitter hemma hos mams och paps nu och ska snart äta middag, efter det åker vi hem och har myskväll.

Det står mellan en Casio z85 och en Nikon D60.

    


 

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

systemkamera tycker jag! det blir så fina kort med dem.


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback