Sömntutor för hela slanten.

Vilket trevligt sällskap jag fick helt plötsligt. Vänder ryggen till och kikar lite på datan en kort stund och vad hör jag? Joo snarkningar... Båda mina skatter ligger och sover på soffan. Typiskt! Roligare kan man ju faktiskt ha så snart blir det nog till att väcka R åtminstonde, lillan kan få fortsätta sova hon. Idag har vi bara varit en liten sväng till Ica maxi och handlat lite smått. Hade tänkt bara sådana goda bullar som Cattis hade med sig igår men tror ni inte att jag glömmer att köpa hem en ingrediens? Gah, vem tänker på jäst egentligen? Så jag får helt enkelt skjuta upp bakeriet tills på torsdag för imorgon tänkte jag åka med R när han åker till jobbet och tillbringa dagen hos mina föräldrar. R jobbar till klockan halv nio så det finns ju inte så mycket sällskap här hemma så då packar jag och Evelyn ihop våra saker och åker dit.


Sömntutor..

Nej nu ska jag slänga mig på R i soffan så att han vaknar.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

mina bullar e så poppis! =D

Jag ska göra dom me äppelmos nästa gång, I just love äppelmos! tihitöhö. Pussa på lillan lite från mig!

Postat av: Cattis

mina bullar e så poppis! =D

Jag ska göra dom me äppelmos nästa gång, I just love äppelmos! tihitöhö. Pussa på lillan lite från mig!

2009-02-03 @ 20:03:55
URL: http://tennunge.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback