Slut för denna dagen.

Lillan sover sedan 2 timmar tillbaka. Jag och R har tittat på OTH, druckit te och ätit mackor. Just det, får inte glömma. Vi har ju ätit semla också, precis som resten av den svenska befolkningen antar jag. Smaskens! Förutom att jag hatar mandelmasa så jag måste äta runt mandelmassan, alltså äter jag grädden ovanpå och brödet runt och under. Sedan fick R ta min rester, den äckliga mandelmassan och det som var kvar av själva bullen. Var tvungen att köpa semlorna på ICA då jag var så sent ute annars brukar man ju kunna köpa utan mandelmassa på ett bageri men jag fick klara mig denna gången.

Nej usch.. Nu tror jag att det är sovdags, ville kolla på ytterligare ett avsnitt av OTH men jag är så förbannat trött så det får bli imorgon istället. För övrigt så ska jag slinga håret imorgon, det ska bli mycket skönt och nu håller vi alla tummarna för att det funkar den här gången. Men nu har vi införskaffat riktigt blekmedel av min faster så det ska nog gå bra.

Läggdags..

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback