Presenter.

Nyss hemkommna från BVC. Kände mig mer eller mindre som en snögubbe påvägen hem, snacka om att vintern verkligen är på gång på riktigt nu. Eller åtminstonde snön, bara X antal veckor för sent.
På BVC gick allting bra, lillan vägde 3170 g för exakt en vecka sedan och har nu gått upp till 3390 g. Skönt att hon går upp som hon ska. Var lite orolig igår att hon inte skulle ha gått upp så mycket men nu slipepr vi oroa oss för det mer. Ska tillbaka för vägning på torsdag.

I måndags hade vi ju besök av Kim och Cattis här hemma. Tänkte visa vilka fina presenter som vi fick då.
Kläder till lillan, ett egengjort armband till mig och en egenknåpad sångbok. Så himla fint! PysselCattis hade varit i farten rejält :)

      

 
            
 
Idag lyckades jag få med mig jäst hem från affären iallafall. Grattis till mig! Så när lillan vaknar, som ligger och sover i vagnen, och har fått mat så täntke jag försöka sätta igång och baka lite. Jag är inte direkt någon bakexpert så vi får hoppas på det bästa.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback